fredag 11. mars 2011

Mine favoritter

Anette fra den herlige bloggen Anetteshus har kommet med en ny utfordring - "Min favoritt".
Lenge siden jeg har oppdatert bloggen, så nå fikk jeg ett "spark" bak :)
Jeg klarer ikke å velge ut èn favoritt, så jeg kommer med to.
Og begge er gamle...dører...

Den ene døra har stått i Arbeidshuset, og ble med 10meter lenger ned, til mitt hjem.
Den første tiden stod den bare på gulvet, umalt.
Hadde hele tiden en tanke om hva jeg skulle gjøre, men kom meg aldri igang.
Nå er det malt ett strøk hvitt, to nydelig lamper, veggord og vårt bryllupsbilde fra Salige Lavendel.
Anette fra den herlige bloggen Anetteshus har kommet med en ny utfordring - "Min favoritt".

Jeg er så utrolig fornøyd med disse lampene, som jeg har på hver side-speil på døra. De er enkle, men ikke for enkle. Og har en ren hvit farge! (Kan kjøpes i Arbeidshusets nettbutikk)

Oppå døra ligger en kunstig rose. (Har ingen ekte blomster/planter i hus - De kunstige er minst like fin:) )


Vårt bryllupsbilde som Ann-Helen ba bloggen Salige Lavendel laget til oss.
Er strålende fornøyd! :)
Teksten under er ett sitat fra min kjære manns tale på den store dagen ..*Sukk*..:)



Og her er hele døra!
Veggordet i rundt betyr "Livet er som blomsten, trenger sol og regn."


***

Min andre dør er ett kunstverk! Kjøpte den på auksjon, så noen "tilknyttning" har jeg ikke til denne.
Eller..Nå har jeg det :)

Døren har sin opprinnelige farge - Herlig, dus, gammel blå.
Den er pusset litt, for å få den enda "gamlere".


....Jeg kan dessverre ikke å tegne/male..Jeg prøvde, men hadde ikke sjangs :)
Men heldigvis har jeg en super-flink nabo, så skulle få æren.


Jeg var fast bestemt, lenge før jeg fikk tak i døra, på at det var en vakker engel som skulle på.
Og engel ble det! :)

Dette er ett kunstverk, en skatt - Som jeg er strålende fornøyd med! :)


 


God helg! :-)
Klem Stine*

3 kommentarer:

  1. Hei Stine ☺

    No vart eg jammen glad!!!! Endeleg er du tilbake:)
    Og so med bilder frå denne skjønne døra da:)
    Såg den på FB, men enda bedre bilder her;)
    og den andre døra også da, med engel.NYDELEG♥
    Forstår godt at dette er favoritter!!!

    Fekk skjønne bursdagspresangar kjøpt hos Arbeidshuset:)Og kjempesøte duftelys m/hjerter på kjøpet.LYKKE♥

    Ønsker deg ei god helg!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. flott blogg :D
    knall stillige den rammen og døra var knall tøff :D

    SvarSlett